Agricultura şi produsele bio au viitor.

Post-Retail-House---12-noiembrie-2
Provocările marketingului.
16 noiembrie 2015
retail-house-in-progresiv-cum-evaluam-de-fapt-performanta-unui-magazin
Cum evaluăm, de fapt, performanţa…
14 decembrie 2015

Agricultura şi produsele bio au viitor.

retail house targul cu produse romanesti 100%

Potenţialul dezvoltării agriculturii ecologice în România este mare, spun experţii şi reprezentanţii MADR, având în vedere faptul că doar circa  2,1% din suprafaţa agricolă a ţării este cultivată în regim ecologic. Lipsa  investiţiilor masive în chimizare, datorată lipsei de fonduri din anii anterior, a condus iată până la urmă la un fapt bun:  România se poate lăuda astăzi cu cel mai adaptat şi poate cel mai pregătit sol pentru culturile bio. Se pare că acest aspect va permite o tranziţie mai uşoară de la agricultura clasică, la cea ecologică.

Pentru a afla mai multe depre agricultura ecologica, despre firmele româneşti care investesc în acest domeniu şi reprezintă un promotor al vieţii sănătoase, la invitaţia CAMEREI DE COMERŢ ITALIANĂ PENTRU ROMÂNIA, Retail House a participat la conferinţa organizată de cameră respectiv „Agricultura biologică în România: un mare viitor?” Aici am aflat că numărul operatorilor în agricultura ecologică a crescut, în prezent fiind vorba de 13.000-14.000 de operatori pe acest segment.În sectorul de vinificaţie stăm chiar mai bine: 10% dintre vinurile pe care le producem sunt realizate în regim bio. Sigur, sunt mulţi paşi de făcut şi mult de investit, fie că vorbim de capitalul străin sau de cel românesc. E de notat faptul că la nivel mondial, suprafeţele cultivate în regim ecologic înregistrează anual creşteri tot mai mari, iar piaţa internaţională a produselor biologice este estimată astăzi la circa 100 de miliarde de euro.

Retail House în calitate de  partener strategic al Târgul Naţional al Produselor Româneşti primul eveniment dedicat exclusiv producătorilor autohtoni cu scopul de a le sprijini dezvoltarea pe piaţa locală şi internaţională, face un apel către toţi producatorii şi distribuitorii din sectorul bio să se alăture acestei iniţiative. Consumatorii de produse bio trebuie să afle despre poveştile lor,  despre progresele făcute în acest sector, dar şi despre produsele bio comercializate atât în ţară cât şi în străinătate. E un prilej de promovare, de business, dar şi de interacţiune cu cei care în ultimă instanţă decid asupra valorii şi calitaţii produselor: consumatorii finali.

A venit timpul să arătăm că avem o Românie frumoasa la care fiecare a pus umărul, a investit timp, inteligentă, creativitate  şi efort românesc pentru a-şi spune povestea,  pentru a conta în piaţă şi pentru a avea succes.  
Târgul Naţional al Produselor Româneşti 100% Românesc  nu este doar un targ este o manifestare  de referinţă de la care nici o companie nu poate lipsi  pentru că ne dorim cu toţii să avem o Românie normală în care produsul românesc contează.
Înscrie-te la târg www.targulnational.ro

Post-RH---12-noiembrie-1